در دنیای امروز، ارتباطات مؤثر و مدیریت تماسها برای هر کسبوکار یا سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک سیستم PBX (Private Branch Exchange) به کسبوکارها این امکان را میدهد که تماسهای داخلی و خارجی خود را بهطور مؤثر و حرفهای مدیریت کنند. رایمون با ارائه راهکارهای PBX پیشرفته، به شما کمک میکند تا ارتباطات خود را به سطح بالاتری برسانید و بهینه کنید.
1. PBX مبتنی بر Issabel
Issabel یک سیستم PBX متنباز است که بر پایه Asterisk ساخته شده است و برای کسبوکارها امکانات فراوانی در مدیریت تماسها فراهم میکند. این سیستم با ویژگیهایی چون مدیریت تماسهای ورودی و خروجی، صف تماس، پیامگیر صوتی و امکان تخصیص داخلیها بهطور خودکار، بهطور ویژه برای نیازهای سازمانهای مختلف طراحی شده است.
ویژگیهای Issabel PBX:
- مدیریت تماسهای ورودی و خروجی: با قابلیت تعریف صفهای تماس و تخصیص تماسها به داخلیهای مختلف.
- پیام صوتی: امکان ضبط و ارسال پیامهای صوتی به ایمیل.
- گزارشگیری پیشرفته: برای تحلیل تماسها و بهبود فرآیندهای کسبوکار.
- یکپارچگی با نرمافزارهای دیگر: از جمله CRM ها و سیستمهای مدیریت مشتری.
2. توسعه پیشرفته Asterisk
رایمون خدمات توسعه پیشرفته را برای شرکتها و سازمانها ارائه میدهد. در صورتی که نیازهای خاصی برای سیستم تلفنی خود دارید، میتوانیم آن را بهطور سفارشی طراحی و پیادهسازی کنیم. این خدمات شامل طراحی و پیاده سازی ماژول های اختصاصی منطبق بر نیازمندی های شما با استفاده از ویژگی AGI (Asterisk Gateway Interface) و AMI (Asterisk Manager Interface) برای توسعه و شخصیسازی عملکرد سیستم است. شما میتوانید ویژگیهای خاصی را به PBX خود اضافه کرده و آن را بهطور دقیق با نیازهای خاص کسبوکارتان تطبیق دهید.
- سیستمهای پیشرفته پاسخگویی: ایجاد رویه ها و پاسخهای خودکار و هوشمند برای تماسهای ورودی.
- ادغام با نرمافزارهای دیگر: برای استفاده از اطلاعات مشتریان و بهبود تجربه کاربری.
- افزایش امنیت: با استفاده از AMI برای مدیریت و کنترل دسترسی به سیستم و گزارش گیری های پیشرفته از وضعیت سیستم و لاگ کاربران.
- ماژول های پیشرفته: پیاده سازی ماژول های اختصاصی برای برآورده کردن نیازمندی های شما، مانند نظر سنجی های اختصاصی، سناریوهای پیشرفته اختصاصی و غیره.
۳. امنیت سیستمهای PBX
یکی از چالشهای اصلی در سیستمهای تلفنی، تامین امنیت آنها است. رایمون با استفاده از تکنیکهای پیشرفته امنیتی، سیستم تلفنی شما را در برابر تهدیدات مختلف مانند شنود، حملات DDoS و حملات SIP محافظت میکند. تیم ما با انجام تستهای امنیتی دقیق، تضمین میکند که سیستم شما همیشه امن باشد.
راهحلهای امنیتی PBX:
- تامین امنیت سرور تلفنی: پیاده سازی قوانین فایروال تخصصی، تامین امنیت وب سرور و سایر سرویس های سرور شما.
- رمزگذاری ارتباطات: استفاده از TLS برای ارتباطات SIP و همچنین SRTP.
- احراز هویت چندمرحلهای: برای مدیریت بهتر دسترسی به سیستم.
- محدودیت جغرافیایی: محدود سازی ارتباطات و دسترسی کاربران بر اساس موقعیت جغرافیایی.
- پیاده سازی SBC: پیاده سازی و استفاده از راه حل های SBC جهت تامین امنیت ارتباطات.
۴. دسترسی کار از راه دور (Remote Work)
با توجه به شرایط کنونی و نیاز به دورکاری، سیستمهای تلفنی بهطور ویژه امکاناتی را در این خصوص ارایه می دهند. رایمون سیستم تلفنی شما را بهگونهای تنظیم میکند که کارمندان شما بتوانند تماسها را بهصورت آنلاین و از هر مکان و زمانی دریافت کنند.
ویژگیهای کار از خانه با PBX:
- تلفن نرمافزاری (Softphones): برای برقراری تماس از هر دستگاهی که به اینترنت متصل است مانند گوشی های هوشمند.
- تماسهای بیوقفه: بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفتر، تماسها بهراحتی به دستگاههای کارمندان انتقال مییابد.
- یکپارچگی با ابزارهای همکاری آنلاین: مانند سیستمهای مدیریت پروژه و نرمافزارهای ارتباطی.